شهرهای جدید ایران

چگونگی تاسیس یک باشگاه بدنسازی

يكشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۴:۳۹ ب.ظ

امروزه که بسیاری از زندگی ها آپارتمانی و ماشینی شده است و افراد تحرک کمی دارند، اضافه وزن به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است که افراد برای این که بتوانند از این معضل دور شوند به ورزش کردن و رفتن به باشگاه های ورزشی روی آوردند، پس می توان گفت که باشگاه ها ورزشی رونق بسیاری پیدا کرده اند و امروزه افراد بسیاری به سمت تاسیس باشگاه ها به خصوص تاسیس باشگاه بدنسازی روی آوردند.

در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درمورد چگونگی تاسیس باشگاه بدنسازی در اختیار شما قرار بدهیم پس لطفاً تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی مهمترین مدارک برای تاسیس باشگاه بدنسازی

یکی از گام هایی که باید برای تاسیس باشگاه برداشته شود تهیه مدارک مهم و الزامی است که باید پس از تهیه این مدارک را به اداره اماکن تحویل بدهید این مدارک عبارت اند از:

۱.تعیین نام باشگاه مورد نظر

۲.تهیه مدرک مربیگری

۳. کارت پایان خدمت

۴. تهیه گواهی عدم‌ اعتیاد

اخذ مدرک‌ مربیگری

برای دریافت مدرک مربیگری اگر شما دارای لیسانس تربیت بدنی و یا حکم قهرمانی هستید راه همواری را دارید در غیر این صورت باید مراحلی را طی نمایید، برای این‌ منظور ابتدا شما باید به هیئت ورزش های همگانی مراجعه نموده و بعد از ثبت درخواست خود در کلاس های تئوری و عملی مربوطه شرکت کنید، پس از آن که کلاس های خود را با موفقیت پشت سر گذاشتید مدرک مربیگری شما برای تاسیس باشگاه بدنسازی صادر می گردد.

آماده سازی تجهیزات برای تاسیس باشگاه بدنسازی

برای تاسیس باشگاه بدنسازی نیاز است که تجهیزات مورد نیاز را تهیه کنید و درون باشگاه قرار بدهید البته تعداد وسایل و تجهیزاتی که باید خریداری کنید و همچنین میزان بودجه ای که باید برای این امر صرف کنید با توجه به متراژ باشگاه متفاوت است بنابر این اگر می خواهید اطلاعات بیشتری را در زمینه تاسیس باشگاه بدنسازی کسب کنید می توانید مقاله "ویژگی‌های مکان ورزشی استاندارد" را مطالعه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی