شهرهای جدید ایران

همه چیز درباره خرید ویلا استانبول

يكشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۰۵:۱۲ ب.ظ

  گاهی محیط یکنواخت و زندگی روزمره می تواند موجب کسالت شود و انرژی شما را برای انجام کارهای روزانه دچار رخوت کند در چنین حالتی تدارک دیدن برنامه سفر در نزدیک ترین زمان ممکن بهترین انتخاب ممکن است تا شما را به انرژی سابق بازگرداند، از یک سفر کوتاه داخل شهری گرفته تا سفر های طولانی تر به شهرهای اطراف و گاهی کشورهای دیگر در این صورت شما یک توریست خواهید بود!

در این مقاله از شهرهای جدید به خرید ویلا در ترکیه می پردازیم. سفر می تواند با پای پیاده، اتومبیل، قطار، کشتی، هواپیما یا هر وسیله ای با چمدان یا بدون آن اتفاق بیفتد.

خرید ملک در ترکیه:

   طی سال های گذشته خرید ملک یا ویلا توسط ایرانی ها در ترکیه بسیار چشمگیر شده است، فاصله پروازی کوتاه مدت بین دو کشور، طبیعت بکر و پاساژهای رنگارنگ و... می تواند بیانگر این موضوع باشد.

 قیمت املاک در ترکیه مناسب به نظر می رسد و به منظور حفظ ارزش پول خرید ویلا در این کشور انتخاب مناسبی به نظر می رسد ولو اینکه با خرید ملک در ترکیه می توانید اقامت دائم در این کشور را دریافت کنید.

 قیمت خرید ملک در ترکیه بر حسب پول ایران از 500 میلیون تومان آغاز شده وادامه خواهد داشت قطعاً این فکر به ذهنتان می رسد که با این مبلغ کجا می توان خانه خرید یا آنکه اصلاً خانه چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد در این باره باید بگوییم که شما با این مبلغ می توانید در مناطق متوسط شهر استانبول خانه ای قابل قبول را برای خود و خانواده تان خریداری کنید.

 قیمت ویلا در شهر استانبول از حدود 400 هزار لیر آغاز می شود و بسته به اینکه قصد خرید چه نوع ویلایی را داشته باشید این قیمت می تواند افزایش داشته باشد و محدوده قیمت خرید ویلای لوکس در این شهر چیزی حدود 800 هزار لیر است. 

برای خرید ملک در ترکیه باید به این موارد دقت کنید:

  •  در نقش یک تابع خارجی یا به عبارتی مهاجر باید در زمان خرید ملک دقت لازم را به خرج بدهید و با توجه به معیار های خود اطلاعات دقیق و کاملی را در این زمینه کسب کنید در این راه می توانید از مشاوران حرفه ای خرید ملک کمک بگیرید.
  •  به طور مثال در زمان خرید ملک قبل از انتقال سند مالکیت  این درخواست را به اداره ثبت اسناد ابلاغ کنید یا مراحل ثبت سند را به طور کامل در اداره ثبت اسناد و با حضور شاهد انجام بدهید همچنین درباره این موضوع با افراد مطلع مشورت کنید تا گرفتار دام کلاهبرداران نشوید.
  •  مشاورین ایرانی متعددی در بخش های مختلف ترکیه به خصوص در شهر استانبول مشغول به کار هستند که به شکل قانونی مجوز فعالیت در این زمینه را دارند و مسلماً برای یک ایرانی صحبت با یک فرد از کشور خودش کاری بسیار آسان تر خواهد بود.
  •  برای خرید ملک می توانید به آژانس های معاملات املاکی که دارای مجوز قانونی برای کسب و کار هستند مراجعه کنید تا آنها شما را برای پیدا کردن ملک مورد نظرتان راهنمایی کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره خرید ویلا در ترکیه از مقاله"همه چیز درباره خرید ویلا استانبول" دیدن فرمائید.

نظرات  (۱)

سلام

مقاله خوبی بود اگر احتیاج به خدماتی همچون شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، طراحی بازاریابی تبلیغات و سئو داشتید از شرکت ebgroup استفاده کنید چون از خدماتشون استفاده کردم و راضی بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی