شهرهای جدید ایران

معرفی مراکز عقد و عروسی در شهر پردیس و هشتگرد

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۴۴ ب.ظ

یکی از زیبا ترین و خاطره انگیز ترین روز در زندگی افراد، روز عقد و عروسی آن ها است که دوست دارند این روز به بهترین شکل صورت بپذیرد از این رو انتخاب یک سالن عقد و عروسی خوب و مناسب که با بودجه طرفین سازگار باشد نیز در ایجاد این شادی تاثیر بسیار زیادی دارد، البته همیشه هم انتخاب یک سالن خوب و مناسب کار راحتی نیست ولی نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم ویژگی های سالن عروسی مناسب و خوب را بیان نماییم و همچنین به معرفی مراکز عقد و عروسی در شهر های هشتگرد، پردیس بپردازیم.

معرفی ویژگی های سالن ها و مراکز عقد و عروسی

۱.هزینه و قیمت

یکی از ویژگی هایی که زوجین در هنگام انتخاب یک سالن عروسی به آن توجه می کنند قیمت و هزینه های ورودی سالن است، البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که امکانات و میزان خدماتی که توسط سالن ها ارائه می شود و همچنین کیفیت خدمات تاثیر قابل توجهی در هزینه و قیمت آن سالن دارند.

۲. محیط و فضای سالن

سالن عقد و عروسی باید دارای یک فضای ساده و دلنشین باشد به گونه ای که تا زمان حضور مهمان ها در سالن آن ها احساس راحتی کنند، سالن عروسی باید دارای یک فضای باز و بزرگ برای نشستن، راه رفتن، رقصیدن و شادی باشد، علاوه بر این ها طراحی سالن نیز دارای اهمیت است و سالن عروسی باید دارای یک طراحی زیبا، دلنشین و متناسب با جو شادی باشد.

در ادامه قصد داریم به معرفی مراکز عقد و عروسی در شهر های پرند، پردیس، هشتگرد و.. بپردازیم.

معرفی مراکز عقد و عروسی در شهر پردیس

دفتر عقد

دفتر ازدواج و طلاق شماره ۱۷

دفتر ازدواج و طلاق شماره ۱۷ با سر دفتری آقای حمید رضا عبد الحفیظی واقع در پردیس، فاز۱، میدان عدالت، خیابان فروردین جنوبی، مجتمع رزمندگان گلستان، پلاکE2، واحد۳است.

شماره تماس: ۰۲۱۷۶۲۷۸۳۷۵

سالن عقد و عروسی

باغ و تالار آفرودیت

این باغ و تالار زیبا و مجلل واقع در منطقه پردیس و شرق تهران با دکوراسیون مدرن و زیبای خود سعی دارد که شبی عالی و به یاد ماندنی را برای شما زوجین عزیز ایجاد نماید.

باغ عروسی آفرودیت با ظرفیت حداکثر ۵۰۰ نفر آمادگی میزبانی از مراسم های عقد و عروسی شما را دارد، از امکانات این باغ می توان به مواردی همچون: برگزاری مراسم های عقد و عروسی  در فضای باز، سفره خانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، طبخ غذاهای عالی و با کیفیت درجه یک و همچنین انجام خدمات عالی توسط پرسنل مجرب اشاره نمود.

 باغ و تالار آفرودیت واقع در پردیس، خیابان کرشت، خیابان هنرمندان، خیابان طوبی است.

معرفی مراکز عقد و عروسی در شهر هشتگرد

دفتر عقد

 دفتر ازدواج شماره ۳

دفتر ازدواج شماره ۳ واقع در شهر هشتگرد، بلوار امام، رو به روی بازار صدف، ابتدای خیابان بابایی، شماره تماس: ۰۲۶۲۴۲۲۱۰۰۰

سالن عقد و عروسی

 سالن گل محمدی

سالن گل محمدی واقع در هشتگرد، کوهسار نرسیده به شنده، جاده ولیان، نبش خیابان مدرس است. شماره تماس: ۴۳۲۳۹۸۰

مساحت این تالار به وسعت ۱۵۰۰ متر مربع است و دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت جهت پذیرایی می باشد. همچنین این تالار  دارای ۴ سالن مجزا، اتاق عقدی زیبا و مجلل برای برگزاری مراسم عقد و سالن سرو غذا که شامل انواع غذاهای ایرانی و خارجی می باشد.

البته اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری را در زمینه ویژگی های یک سالن مناسب به دست بیاورید و همچنین با مراکز عقد و عروسی در شهر های پرند و اندیشه آشنا شوید لطفا مقاله "سالن‌های عقد و عروسی در شهرهای هشتگرد، پرند و ..." را مطالعه نمایید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی