شهرهای جدید ایران

مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر هشتگرد و پردیس

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۵ ق.ظ

متاسفانه امروزه در کشور ما به دلیل چشم و هم چشمی ها و تجمل گرایی اغراق و زیاده روی هایی در خرید و تهیه سیسمونی اتفاق می افتد که سبب می شود خانواده ها برای خرید اقلامی که حتی ممکن است کودک هیچ گاه از آن های استفاده نکند خود را به دردسر انداخته و گاهی در وضع بد معیشتی قرار بگیرند. همچنین توجه به یک سری نکات و مراجعه به مهمترین مراکز خرید سیسمونی می تواند به شما در یک خرید مناسب و به صرفه کمک فراوانی بکند.

البته شما برای گرفتن یک تصمیم عالی در هنگام خرید سیسمونی باید به چند نکته مهم توجه نمایید و سوالاتی را از خود بپرسید و سپس اقدام به خرید سیسمونی کنید. البته در این بین توجه به مهمترین مراکز خرید سیسمونی نیز دارای اهمیت بسیاری است.

۱.اولین سوالی که در هنگام خرید سیسمونی باید به آن دقت فراوان داشته باشید این موضوع است که آیا خانه شما و یا فرزندان شما گنجایش خرید سیسمونی زیاد را دارد و یا نه؟ به طور مثال اگر شما مستاجر هستید و خانه ای کوچک دارید لازم است که فقط وسایل ضروری را تهیه نموده و از خرید وسایل غیر ضروری که فقط جنبه تزئینی و یا چشم و هم چشمی دارند خود داری نمایید.

۲. دومین سوال که بیشتر به موضوع خرید لباس کودکان اشاره دارد این است که نوزاد شما در چه فصلی به دنیا می آید؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند تا بتوانید متناسب با سن نوزاد لباس های مناسب هر فصل را برای او تهیه کنید و از خرید لباس های غیر ضروری که مناسب سن و یا فصل نیستند خود داری نمایید. در این زمینه کارکنان مراکز خرید سیسمونی می تواند به شما کمک فراوانی بکنند.

۳. دختر و یا پسر بودن نوزاد، یکی دیگر از مسائلی که می تواند به شما در خرید سیسمونی مناسب کمک فراوانی بکند تعیین جنسیت نوزاد است زیرا این کار سبب می شود که شما بدانید قرار است چه رنگ و چه مدل هایی را متناسب با جنسیت فرزند خود انتخاب نمایید و از خرید های بی مورد اجتناب کنید.

۴. توجه به قدرت خرید، به طور قطع می توان گفت که میزان قدرت خرید در افراد مختلف با یک دیگر متفاوت است بنابر این در خرید سیسمونی بهتر است به میزان قدرت خرید خود توجه کنید.

در ادامه قصد داریم به معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهرهای، هشتگرد، پردیس و ... بپردازیم.

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر هشتگرد.

۱.اسباب بازی فروشی و سیسمونی آفتاب واقع در هشتگرد، تقاطع ۲۲ بهمن،  بین مقداد و میدان شهدا، شماره تماس: ۰۲۶۴۴۲۱۱۲۲۲

۲. سیسمونی شمیم واقع در هشتگرد، خیابان جلال آل احمد، خیابان براتی، شماره تماس: ۰۲۶۴۴۲۱۲۰۸۸

۳. سیسمونی سرای ملی کودک واقع در هشتگرد، ضلع شمالی میدان امام، تلفن تماس: ۰۲۶۴۴۲۳۴۴۸۱

معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی در شهر پردیس

۱.سیسمونی قصر کودک پردیس واقع در شهر پردیس، فاز۲، مجتمع تجاری میلاد، واحد ۱۴۵، شماره تماس:۰۲۱۷۶۲۹۸۹۵۳

۲. سیسمونی نی نی واقع در شهر پردیس، فاز یک، میدان عدالت، مرکز خرید جام جم، سایت غربی، پلاک ۱۸ ، شماره تماس: ۰۲۱۷۶۲۷۱۰۶۴

۳. فروشگاه سیسمونی و بچه گانه بی بی لند واقع در شهر پردیس، فاز۲، پاساژ بهاران، طبقه همکف، پلاک ۱۱۶، شماره تماس:۰۲۱۷۶۲۴۵۸۵۰

اگر قصد دارید نکات بیشتری را در مورد چگونگی خرید یک سیسمونی مناسب مطالعه کنید، سری به مقاله "معرفی مهمترین مراکز خرید سیسمونی "بزنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی