شهرهای جدید ایران

مراکز درمانی کرونا در شهرهای جدید

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۴ ب.ظ

در دنیای امروز کسی با واژه‌ی کرونا نا آشنا نیست و همه به خوبی میدانیم که شیوع ویروس کووید_۱۹ یکی از ناگوارترین اتفاق های چند دهه اخیر است که تمام جهان را در گیر نموده است و افراد بسیاری را مبتلا و نزدیک به یک میلیون نفر را به کام مرگ کشانده است. در این‌ مقاله ابتدا در مورد ویروس کرونا توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم و در ادامه چند مرکز درمانی ویروس کرونا در شهر های پرند، پردیس و هشتگرد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در صورت نیاز به راحتی به این مراکز دسترسی داشته باشید.

زمان شیوع ویروس کرونا

ویروس کرونا یا همان کووید_ ۱۹ برای اولین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی آن هم در کشور چین گزارش شد و به سرعت تمام جهان را درگیر خود کرد و این اتفاق سبب شد که در سال ۲۰۲۰ سازمان بهداشت جهانی همه گیری ویروس کرونا را اعلام کند.

معرفی مراکز درمانی ویروس کرونا در شهر پرند

مرکز سلامتی و درمانی شهدای هسته ای در شهر پرند اعلام می کند که ساکنین شهر پرند در صورت بروز هرگونه علائم کرونا می توانند به این مرکز مراجعه نموده و از خدمات ارئه شده توسط این مرکز بهرهمند شود.

مرکز درمانی ویروس کرونا شهدای هسته ای واقع در پرند، فاز یک، خیابان امام خمینی، البرز جنوبی، جنب منبع آب، شماره تماس: ۵۶۹۳۴۲۱۳

معرفی مراکز درمانی ویروس کرونا در شهر هشتگرد

۱.مرکز درمانی ولی عصر

این مرکز واقع در شهر هشتگرد خیابان اسکان است. شماره تماس: ۴۴۳۶۳۲۳۶

۲.مرکز درمانی شهید کلیم اله معدندار

این مرکز واقع در هشتگرد، خیایبان امام امت، میدان دخانیات، رو به روی بانک ملی است. شماره تماس: ۴۴۲۴۰۶۷۳

معرفی مرکز درمانی کرونا در شهر پردیس

شما اگر ساکن شهر پردیس هستید و قصد مراجعه به یک مرکز درمانی ویروس کرونا در این شهر را دارید می توانید به مرکز درمانی پردیس واقع در پردیس، میدان عدالت، بلوار سفیر امید، ابتدای خیابان انجیرک مراجعه نمایید.

شماره تماس مرکز بهداشتی درمانی پردیس:

۷۶۲۹۷۵۰۰

۷۶۲۹۷۴۰۰

اگر قصد دارید بیشتر با ویروس کرونا و مراکز درمانی آن آشنا شوید لطفا مقاله"مرکز واکسن کرونا در شهرهای اندیشه، پرند، پردیس و... "را مطالعه نمایید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی