شهرهای جدید ایران

سالن‌های زیبایی هشتگرد پردیس پرند

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲ ب.ظ

ما خانم ها عاشق آرایش کردن و زیبا تر دیده شدن هستیم به گونه ای که آرایش کردن و مراقبت از زیبایی به یکی از کارهای جدا نشدنی از زندگی ما تبدیل شده است البته امروزه در کنار خان ها، آقایان نیز به سلامتی پوست و مو و زیبایی ظاهری خود توجه می کنند از این رو برای دستیابی به این هدف لازم است که آرایشگاه های مناسب و خوب را انتخاب کنند، در این مقاله به بررسی ویژگی های سالن های زیبایی مناسب پرداخته و بهترین سالن های زیبایی شهر های جدید هشتگرد، پردیس و پرند را به شما معرفی می کنیم پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معرفی ویژگی های یک سالن زیبایی مناسب

۱.مجهز بودن سالن زیبایی

یک سالن زیبایی خوب و مدرن باید از جدیدترین و به روز ترین ابزارها و وسایل آرایشگری مانند: برس های حرفه ای، سشوار، صاف کننده موها و.. بهره بگیرد و علاوه بر این از وسایلی استفاده کند که دارای کیفیت عالی بوده و از برند های معروف آرایشگری هستند.

۲.خلاقیت

یک آرایشگر خوب علاوه بر این که تکنیکی های به روز آرایشی را به خوبی می داند باید از خلاقیت برخودار بوده و انتظارات مشتریان را به خوبی بر آورده نماید.

حال که با ویژگی های یک سالن زیبایی خوب آشنا شدید قصد داریم به معرفی چند آرایشگاه در شهرهای پرند، هشتگرد و پردیس بپردازیم.

معرفی سالن های زیبایی در شهر هشتگرد

شهر هشتگرد که به آن نوین شهر هشتگرد نیز گفته می شود یکی از شهرهای استان البرز است که در سال های اخیر بنا شده و طرح این شهر به منظور پاسخگویی به نیاز گسترده به مسکن و جلوگیری از ازدحام جمعیت در کلان شهر ها است.

• سالن زیبایی ستاره شهر

این سالن زیبایی در شهر جدید هشتگرد، خیابان باهنر و روبه روی مخابرات قرار گرفته که دارای یک کادر حرفه ای و دوره دیده است و خدماتی از جمله: پاک سازی صورت، میکاپ صورت عروس، خدمات گریم، اپلاسیون، خدماتی از قبیل  طراحی و کاشت ناخن، خدمات صورت و ابرو، انواع اکستنشن ها، انواع رنگ ها و مش ها و... را با کمک به کادر حرفه ای خود به بهترین شکل ارائه می دهد.

راه ارتباطی با آرایشگاه زیبایی ستاره شهر: ۰۲۱۴۲۳۳۹۷۲

معرفی سالن های زیبایی در شهر پرند

شهر پرند با ۷ فاز مسکونی و صنعتی امروزه به عنوان یکی از قطب های جذب سرمایه در اطراف تهران تبدیل شده و توجه افراد بسیاری را به خود جلب نموده و این شهر دارای آب و هوای مشابه به استان تهران است.

• سالن زیبایی ایلین

آرایشگاه ایلین با استفاده از کادر مجرب خدماتی همچون اصلاح مو، ابرو، خدمات آرایشی، انواع رنگ مو و... را ارائه می دهد که واقع در فاز ۴ پردیس خیابان ۲۲ بهمن، مجتمع ارکیده، بلوک ۴، واحد۴ است.

راه های ارتباطی با سالن زیبایی ایلین:

۰۹۳۹۴۱۱۴۲۶۰

معرفی سالن های زیبایی در شهر پردیس

شهر جدید پردیس یکی از شهرهای استات تهران است که به دلیل افزایش قیمت خانه ها در این استان دارای طرفداران زیادی بوده که دارای آب و هوای معتدل کوهستانی است.

سالن زیبایی بورگ

آرایشگاه بورگ در سال ۱۳۹۸ با مدیریت خانم روئین در منطقه پردیس شروع به کار نموده است که در حال حاضر دارای ۳۰ نفر پرسنل در یک محیط آرام و خوشایند میزبان شما عزیزان است، این آرایشگاه کلیه خدمات زیبایی از جمله کوتاهی و رنگ و مش مو، میکاپ، اپلاسیون، مانیکور، پدیکور را با جدید ترین متد ها به مشتریان خود ارائه می دهند.

آدرس و راه ارتباطی با آرایشگاه بورگ:

پردیس فاز ۲، مجتمع ایران زمین، طبقه سوم، واحد ۲۰۸

۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵_ ۰۲۱۷۶۲۹۹۸۳۵

البته اگر قصد دارید با تعداد بیشتری از سالن زیبایی در شهرهای پرند، پردیس و هشتگرد آشنا شوید لطفاً مقاله" معرفی بهترین سالن های زیبایی در شهر های جدید پرند، پردیس و هشتگرد "را مطالعه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی